miercuri, 22 iunie 2011

Despre viata mea..

Pai..viata mea..pe scurt..nu prea respecta un program anume sau niste reguli.E asa cum vreau eu..fac ce vreau,vorbesc cum vreau,merg unde vreau..etc..desi..nu duc o viata tocmai foarte sanatoasa..:)).Daca stai sa te gandesti poate ti se pare ca duc o viata destul de aiurea (dezordonata) , dar mie imi place.E chiar asa cum vreau eu..mai ales cand am si o prietena atat de frumoasa pe care o iubeeeesccc muuuuult muuuult de tot!<3<3<3...Eu.. de cand eram tanar (mai mic :)) ) am fost mai singur, pt ca parintii meu erau mai tot timpul plecati de acasa si asa m-am obisnuit.E chiar frumoasa viata ,,fara parinti'' desi unii zic ca nu ar trai bine fara ei , uite ca eu o duc destul de bine..uneori mai bine nici ca se poate:))..Totusi..uneori..recunosc..am si eu nevoie de ei...dar asta se intampla rareori:)). Acum ce sa zic..nu astept nimic mai mult de la viata..momentan..am tot ce-mi trebuie..mai ales o am pe Ale<3..care pot sa zic ca ea e viata mea!:X..fara ea..n-as mai avea nimic!Ii multumesc pentru absolut tot!:*:*:X:X

Un comentariu:

  1. In viata ta,ai baut si ai futut . ! :))
    Si dupa ce m`ai cunoscut pe mine,te`ai pus la casa ta . :>

    RăspundețiȘtergere