marți, 28 iunie 2011

In ultima vreme..

             Ultimele 8 luni din viata mea au fost cele mai minunate , am avut momente foarte frumoase care si le-ar dori oricine , am foarte multe amintiri pe care nici sa vreau nu le-as putea uita si multe altele care nu ar fi fost posibile fara Ale...Ale este persoana langa care mi-am petrecut ultimele 8 luni.Nu-mi pare rau nici macar o secunda pt aceste 8 luni alaturi de ea.M-am simtit extraodinar cu o persoana asa ca ea langa mine.Este o fata superba, din toate punctele de vedere.Are cei mai frumosi ochi pe care iam vazut vreodata si pe care toata viata mea as dori sa-i privesc , are cele mai moi ,mai catifelate si mai dulci buze pe care le-am sarutat vreodata, are cel mai frumos chip , nu m-as satura sa-l privesc nici intr-o mie de ani! are cea mai fina si mai catifelata piele pe care de fiecare data cand o ating ,simt un fior foarte placut care ma cuprinde<3..ea..ea este persoana pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta si langa care imi doresc sa raman toata viata!
O iubesc cum nu am iubit pe nimeni de cand ma stiu , si as da totul doar ca sa o am pe ea.Desi in astea 8 luni..au fost si momente in care ne-am mai ,,certat'' am reusit sa trecem peste ele si sper sa nu mai fie niciun moment de genul acesta..si totusi..daca o sa mai fie , sper sa trecem peste el la fel cum am trecut si peste celelalte!<3
         Nu am cuvinte sa spun ceea ce simt pt ea..ii multumesc din tot sufletul ca a fost langa mine la bine si la rau..si pt ca este si acum alaturi de mine!:X ii multumesc pentru tot!:X
Pe viitor sper ca sa nu mai avem ,,probleme'' si sa ne mearga tot mai bine..sii sunt sigur ca vom mai avea extreeem de muuulte clipe frumoase , chiar mai frumoase decat cele din ultimele 8 luni ...siii abia astept ziua cand ea va fii mireasa mea:X:X:X Data de 12 este cea mai frumoasa data pentru noi:X pt caaa..atunci e ziua in care, oficial suntem impreuna! :X bineinteles..la fel si datile de 11 , 13 , 6, etc:-"..astea le stim noi:X


         Ale este iubirea mea,raza mea de soare:X,ingerasul meu:X,floricica mea:X,printzesa mea:X,micutza mea:X(etc) siii nuuu las pe niimeniii sa  m-io ia!!!:X:X:X:X<333
 
P.S.:"Puiucule , Te iubesc!<333"    

                 (Siii daaaa..stiu ca sunt cuvinte spuse cam prea repede , da' bah!..daca io asa simt , asa scriu!:*:*)

Un comentariu: