marți, 28 iunie 2011

Mi-e dor de tine..

     ,,Mi-ai luat inima,si-acum ,sunt umbra ta..mereu te voi iubi,nu pot altfel trai! Esti jumatatea mea,orice s-ar intampla!Ramai in viata mea ,iubirea mea,dragostea mea!''

       Mi-e dooor, mi-e enorm de dor de tine..mi-e dor sa fim iar impreuna in fiecare zi..sa stam unu langa celalalt mai mult de jumate de zi..sa facem de toate impreuna.O trecut doar cateva zile de cand nu ne-am vazut..dar mi se pare ca a fost o vesnicie..Mi-e dor sa te vad , sa te sarut , sa te ating ,  sa te imbratisez , sa te alint..mi-e dor de toate.Vacanta asta care era ,,mult asteptata'' , acum , abia astept sa treaca.Nici un sfert nu o trecut din ea dar deja din primele zile abia am asteptat sa se termine.Imi este destul de greu..sa stau..sa astept..sami fie dor de tine in fiecare minut..sa stau cu zilele fara sa te vad , asteptand o ,,data viitoare'' in care voi mai merge si eu in Tasnad ca sa te vad si sa stau langa tine.Am un dor nebun pe care nu stiu cum sa fac sa-l stapanesc..pt ca nu stiu ce sa fac si cum sa fac sa treaca timpul pana va veni iar ziua in care te vad..Desi nu ne vedem asa de des..imi doresc sa ramanem la fel de apropiati, si sa nu de distantam chiar daca distanta ne desparte.Gandul imi zboara mereu la tine..mi-as dori sa pot zbura si eu la fel si sa zbor la tine , iubirea mea!Astept cu nerabdare ziua in care vei fi numai si numai a mea..si sa putem fii impreuna mereu, si nimeni sa nu ne poata departi vreodata.Incerc din rasputeri sa fac , sa fie bine, sa ne vedem cat mai des posibil..si imi pare rau ca nu pot sa fac de fiecare data asa cum mi-as dori..dar..decat nimic..este bine si asa..
Mi-e dor de atingerile tale atat de delicate..mi-e dor de vocea ta cu care imi spuneai atat de gingas ,,Te iubesc!''..mi-e dor sati vad ochisorii aia ai tai atat de frumosi in care se citea fericirea si iubirea..mi-e dor..mi-e dor de noi..de tot.
       Ma bucura gandul ca .. va veni iar vremea cand ne vom vedea iar la fel, zilnic vom sta impreuna, vom face tot ce ne trece prin cap si va fii tot mai frumos pe zii ce trece..iar..peste ani si ani..insfarsit visul meu, al nostru..va deveni realitate!

     ,,Acolo unde esti..as vrea sa fiu si eu! Vad doar ochii tai , in vise tot mereu! Am renuntat la mine , numai pentru noi!Si viata mi-a ramas mereu pe locul 2!!!''

Un comentariu: