marți, 28 iunie 2011

Mai pe scurt..

     De cand ma stiu..mi-am dorit sa am o iubita asa ca tine,mi-am dorit sa am o relatie stabila si sa fiu fericit, sa iubesc si sa fiu iubit.Tu,esti persoana care mi-a indeplinit dorita..esti steaua care a cazut din cer pentru mine , doar ca sa fii mai aproape de mine si mai ridicat si pe mine spre cer unde am gasit fericirea.Esti sufletul care mi-a umplut trupul de fericire si dragoste atunci cand era gol si ratacea prin singuratate.Lumina care mi-a aratat tot ce e mai frumos in viata si a facut sa am parte de toate aceste lucruri.Esti soarele care a alungat toti norii din viata mea si ai facut-o sa fie senina.
              Nu exista moment mai fericit si mai placut decat acela in care te tin in brate si esti numai si numai a mea!Ai aparut in viata mea ca o primavara si ai facut ca sa infloreasca totul in sufletul meu!Tot ce iti pot oferi eu..este doar inima mea si toata dragostea de care ai nevoie! Iti multumesc ca ai aparut in viata mea , si ai ales sa faci parte din ea!Iti promit ca nu vei regreta nici macar o secunda pentru alegerea asta.. Aceasta poveste de iubire..imi doresc si sper..ca nu are vreun sfarsit. Pt ca , aceasta poveste..pe care doar noi o stim in totalitate..este mult mult prea frumoasa ca sa aiba vreun sfarsit.

      ,,Te iubesc este mult prea putin spus pe langa ceea ce simt eu pentru tine, ce simt eu pentru tine nu se poate explica si no sa poata nimeni vreodata sa explice in cuvinte.Tot ce vreau este dragostea ta curata si ma simt implinit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu