miercuri, 22 iunie 2011

Pentru Ale

Iubirea mea, ti-am scris niste versuri..poate nu sunt chiar sa de reusite dar sper sa-ti placa..

Au fost si zile bune au fost si zile rele,
Au fost luni au fost zile au fost ore au fost secunde,
Petrecute toate langa tine,
Si tot cu tine vreau sa fiu si la rau si la bine.
Sa trecem impreuna peste toate,
Orice s-ar intampla,nimic nu ne desparte.
Esti soarele ce incalzeste inima mea,
Esti raza ce-mi intareste dragostea.
De n-ai fi tu,mi-ar fi inima de gheata,
Esti tot ce-i mai frumos in viata.
Imi dai puterea de-a visa,
Esti ingerul meu si toata speranta.
Viata ,sufletul si inima , totul pentru mine,
Si fara tine,n-as mai avea in cine,
Sa pun atata suflet,atata speranta,atata dragoste,
Sa-mi deschid sufletul spre o alta jumatate,
Mi-ar fi greu, nu as putea,
Pentru mine tu esti unica,
Am nevoie de tine,ca pestele de apa,
In inima mea nu e loc de alta fata.

Ochii tai ca doua stele,buzele de catifea,
Gura ta dulce ca mierea,imi inmoaie inima.
Frumoasa mea cu chip de zana,sa nu ma lasi vreodata,
Ca fara tine mor , si nu vreau alta fata!!!
Stii ca mereu iti sunt alaturi orice s-ar intampla,
Fac orice pentru tine,esti jumatatea mea!
Cand ai momente grele,si nu poti trece peste,
Vino te rog la mine,vino si ma iubeste!
Vino la mine in brate,si uitale pe toate,
Iar daca nu-s prin preajma , si sunt plecat departe,
Asculta-ma pe mine , ca toate o sa treaca,
Dar noi doi,iubirea noastra,niciodata!

                                              Cu multa dragoste,,,sotul'' tau Cristi:
                                   TE IUBESC!!!!!
             

Un comentariu: